بورس و فارکس

ساخت وبلاگ

من ایمیل‌های زیادی از معامله‌گران در رابطه با برنامه‌های معاملاتی فارکس دریافت می‌کنم، و با خواندن این ایمیل‌ها متوجه شدم که اکثر معامله‌گران یا برنامه معاملاتی ندارند، یا برنامه معاملاتی خود را بسیار پیچیده می‌کنند، یا نمی‌دانند چگونه آن را بسازند. بنابراین، درس امروز به شما بینشی در مورد اینکه دقیقاً چرا به یک برنامه معاملاتی فارکس نیاز دارید، ارائه می‌کند و سپس من یک نمونه طرح معاملاتی را به شما ارائه می‌دهم تا بدانید چگونه برنامه خود را بسازید. بیا شروع کنیم…

برای اطلاعات بیشتر درباره اخبار اقتصادی فارکس اینجا کلیک کنید.

طرح معاملاتی چیست و چرا به آن نیاز دارید

اول، یک طرح معاملاتی باید به عنوان الگویی برای معامله در بازارها در نظر گرفته شود. شاید یک راه بهتر برای توصیف یک طرح معاملاتی این باشد که یک چک لیست باشد. این چک لیست شامل هر جنبه از انجام معامله در یک توالی گام به گام منطقی است که به عنوان راهنمای هدف شما برای معامله در بازارها عمل می کند. در اصل، یک برنامه معاملاتی اهداف کلی کوتاه و بلند مدت شما را به عنوان یک معامله گر بیان می کند و یک چک لیست واضح از نحوه دستیابی به آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه: فکر نکنید که چک لیست / برنامه معاملاتی شما باید به طرز مضحکی طولانی یا مفصل باشد. پس از تسلط بر یک استراتژی معاملاتی موثر مانند معاملات پرایس اکشن، می‌توانید تمام جنبه‌های روش معاملاتی خود را در اجزای مختصر ادغام کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، چک لیست / طرح معاملاتی خود را ایجاد می کنید که به عنوان راهنمای شما برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید وارد معامله شوید یا خیر عمل می کند، چک لیست شما می تواند حاوی کلمات و تصاویر باشد و نمونه ای از یکی را در زیر می بینیم.

دلیل اینکه شما به یک طرح معاملاتی فارکس نیاز دارید این است که به راهی نیاز دارید تا مطمئن شوید که بر اساس احساسات معامله نمی کنید. معامله گری می تواند یک حرفه به شدت احساسی باشد، و اگر از یک برنامه معاملاتی ساخته شده به طور عینی پیروی نکنید که همه اقدامات شما را در بازار از قبل تعریف می کند، تقریباً به طور قطع به یک معامله گر احساسی تبدیل خواهید شد که به عنوان معامله گر ضررده نیز شناخته می شود. .

شاید سودمندترین کاری که یک طرح معاملاتی برای شما انجام می دهد این است که شما را از معاملات درجه دوم / نامطمئن و شرایط نامشخص بازار دور نگه می دارد. این به طور طبیعی میزان معاملات باختی را که تحمل می کنید کاهش می دهد که درصد برد کلی شما را بهبود می بخشد. بسیاری از معامله‌گران به‌جای یادگیری تجارت فارکس مانند یک تک‌تیرانداز، در نهایت به «دویدن و تیراندازی» در بازارها می‌پردازند، و دلیل آن‌ها این است که زمانی را برای ایجاد برنامه معاملاتی مؤثر خود اختصاص نداده‌اند. من همین الان به شما می‌گویم که سریع‌ترین مسیر برای افزایش سود، تجارت با فرکانس کمتر و با کیفیت بالاتر است، یک طرح معاملاتی به طور طبیعی به شما در این تلاش کمک می‌کند، اکنون اجازه دهید به اجزای مختلف یک برنامه معاملاتی موثر فارکس نگاهی بیندازیم:

برای اطلاعات بیشتر به مقاله اخبار ترید مراجعه کنید!

اجزای طرح معاملاتی فارکس:

اینها اجزای ضروری یک برنامه معاملاتی فارکس هستند، در صورت تمایل می توانید موارد بیشتری را اضافه کنید، اما زیاد غافلگیر نشوید در غیر این صورت برنامه شما برای شما طولانی و پیچیده خواهد شد. در بخش زیر نمونه هایی از هر یک از این موارد را برای شما بیان می کنم:

• طرح معاملاتی خود را با یک تأیید مثبت که با صدای بلند می خوانید شروع کنید

• اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را در معامله در بازارها بیان کنید

• استراتژی معاملاتی خود و تمام جنبه های چگونگی تحلیل و معامله بازارها را مشخص کنید

• استراتژی مدیریت پول خود را تعریف کنید، این شامل مواردی مانند ریسک و پاداش در هر معامله است. با توجه به شرایط بازار چه پاداشی واقع بینانه است؟ چه مقدار دلاری با ضرر در هر معامله مشکلی ندارم؟ استراتژی بلندمدت من برای برداشت پول از حسابم چیست... بعد از اینکه سودآور شدم، می‌خواهم هر ماه چقدر پول برداشت کنم؟

• اجزای متفرقه برای بررسی: مواردی مانند جفت ارز اصلی، زمان معاملات، رویدادهای خبری و غیره

• قبل از وارد شدن به معامله، همه چیز را دوباره بررسی کنید و از خود این سوال را بپرسید: «آیا این معامله به من می‌گوید که اگر آن را معامله نکنم احمق هستم یا باید در مورد آن فکر کنم. برای یک ساعت و با خواندن 20 وبلاگ مختلف فارکس، راه اندازی را توجیه کنید؟

• برنامه تجاری/چک لیست خود را با تأیید مثبت دیگری پایان دهید.

بیشتر بدانید:

https://www.fxstreet.com/news

یک نمونه طرح معاملاتی فارکس:

(توجه: این یک مثال فرضی است، اعداد دلخواه هستند، اما شما می توانید از آن به عنوان یک الگو برای ایجاد برنامه معاملاتی خود استفاده کنید. اینها جزئیات شخصی برنامه معاملاتی من نیستند، اما منعکس کننده طرح کلی برنامه معاملاتی من هستند. ممکن است بخواهید اجزای دیگری را به چک لیست خود اضافه کنید زیرا این فقط یک مثال کلی از آنچه ممکن است به نظر برسد است.)

طرح معاملاتی فارکس

• تأیید معاملات روزانه:

"من هرگز بدون مشورت با برنامه معاملاتی خود وارد معامله نمی شوم، زیرا برنامه معاملاتی من چیزی است که مرا هدفمند نگه می دارد و احساسات را از معاملاتم حذف می کند، و این چیزی است که باعث می شود در دراز مدت به طور مداوم سودآور باشم."

"وقتی وارد یک معامله می شوم، معامله را لمس نمی کنم یا معامله را ویرایش نمی کنم، تمام احساسات را حذف می کنم و بر مشاهدات اولیه خود ثابت می مانم."

"من هرگز بیش از آستانه ریسک خود معامله نمی کنم و به مقادیر ریسک $$ از پیش تعیین شده خود پایبند خواهم بود."

• اهداف معاملاتی:

اهداف تجاری کوتاه مدت: کسب سود ثابت در هر ماه و تکمیل درآمد ماهانه از شغلم. تاجری صبور و منضبط باشم که از برنامه من پیروی کند.

اهداف بلند مدت معاملاتی: ایجاد حساب معاملاتی خود تا سقف 25000 دلار از طریق تسلط بر استراتژی معاملاتی، صبر و نظم و انضباط برای پیروی از برنامه معاملاتی خود هر بار که معامله می کنم.

برای جلوگیری از معامله بیش از حد، صبور باشید، منضبط باشید و همیشه به برنامه من پایبند باشید.

• استراتژی معاملات فارکس:

این فرآیندی است که من برای اسکن بازارها برای تنظیم معاملات بالقوه اقدام قیمت استفاده خواهم کرد:

1) شرایط بازار را تجزیه و تحلیل کنید: آیا بازار در حال روند است یا در حال تحکیم؟ - ابتدا باید تعیین کنید که بازار در چه شرایطی قرار دارد. من به معامله گران آموزش می دهم که چگونه بازارهای دارای روند و تثبیت را در دوره معاملاتی خود شناسایی کنند، اما اساساً شما فقط باید جهت کلی بازار را شناسایی کنید و سعی کنید با آن جهت معامله کنید. . ما به دنبال بالا و پایین‌های بالاتر در یک روند صعودی و اوج‌ها و پایین‌های پایین‌تر در یک روند نزولی هستیم، همچنین، نحوه استفاده از EMA های روزانه 8 و 21 را برای شناسایی حرکت کوتاه مدت بازار آموزش می‌دهم. برای تثبیت بازارها، ما به دنبال بازاری هستیم که بین سطح حمایت و مقاومت آشکار ادغام شود. بنابراین، در برنامه معاملاتی خود ممکن است تصویری مانند این یا مشابه داشته باشید تا به شما یادآوری کند که به طور کلی باید به دنبال آن باشید:

طرح 11

2) سطوح حمایت و مقاومت روزانه اصلی را تعیین کنید و آنها را روی نمودارها ترسیم کنید: - پس از اینکه مشخص کردید آیا بازار روند صعودی، نزولی یا یک طرفه دارد، باید سطوح حمایت و مقاومت اصلی را در نمودار ترسیم کنید. اینها نواحی ارزشی متقابلی هستند که شما به دنبال آن هستید تا استراتژی‌های اقدام قیمت در نزدیکی شکل‌گیری شوند تا در جهت حرکت بازار غالب، یا در مورد یک بازار ادغام‌شده، به سمت مرز مخالف محدوده، معامله شوند.

3) به دنبال سیگنال‌های اکشن قیمت باشید که در سطوح هم‌آهنگ در بازار شکل گرفته‌اند، مطمئن شوید که فقط تنظیمات بسیار واضح و متجانس را معامله می‌کنید: - قبل از اینکه برنامه معاملاتی خود را بسازید، باید دقیقاً بدانید که به دنبال چه استراتژی‌های اقدام قیمتی هستید. در زیر نمونه ای از استراتژی پین بار نزولی را در بازاری با روند نزولی مشاهده می کنیم. شما باید تصاویری از نمونه‌های «ایده‌آل» از هر راه‌اندازی معاملاتی که قصد دارید در طرح معاملاتی خود معامله کنید، داشته باشید، این به شما کمک می‌کند تا به شما یادآوری کنیم که تنظیمات با احتمال بالا چگونه باید باشند.

• مدیریت مالی:

4) منطقی ترین توقف در راه اندازی تجارت چیست؟ چه مقدار دلاری با ضرر احتمالی در این تنظیم تجارت 100% خوب هستم؟ - به یاد داشته باشید، ما می خواهیم همیشه ریسک را بر اساس دلار محاسبه کنیم، نه پیپ یا درصد، برای مطالعه بیشتر در مورد این نکته، مقاله من در مورد اندازه گیری پاداش ریسک به دلار را بررسی کنید.

5) منطقی ترین استراتژی خروج یا قرار دادن پاداش در این راه اندازی تجارت چیست؟ آیا با توجه به شرایط فعلی بازار و سطوح حمایت و مقاومت مرکزی نزدیک، پاداش ریسک 1:2 یا بیشتر از نظر منطقی قابل دستیابی است؟

• ملاحظات دیگر:

6) چه جفت ارزی را در نظر دارم معامله کنم؟ آیا این یک جفت اصلی است: EURUSD، GBPUSD، AUDUSD، USDJPY، EUJPY، GBPJPY، USDCAD، USDCHF، NZDUSD؟ (این مقاله را برای بهترین جفت های فارکس برای تجارت ببینید)

7) این راه اندازی در چه جلسه معاملاتی شکل گرفت؟ آیا در طول جلسات معاملاتی اروپا یا نیویورک که مهمترین آنها هستند شکل گرفته است یا در خلال جلسات آسیایی آرامتر شکل گرفته است (برای بهترین زمان برای تجارت فارکس به این مقاله مراجعه کنید)

8) آیا من نظرات بازار اعضای روزانه Nial را بررسی کردم تا ببینم آیا بازارها را مطابق با آنچه که او آموزش می دهد تجزیه و تحلیل می کنم؟ همچنین، آیا من اخبار اقتصادی مهم آینده نیل را بررسی کردم تا ببینم آیا نسخه مهمی مانند حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در شرف انتشار است؟

• تنظیم تجارت را دوباره بررسی کنید:

9) مطمئن شوید که فقط تنظیمات واضح را معامله می کنید - "آیا این معامله به من می گوید که اگر آن را معامله نکنم احمق هستم یا باید یک ساعت در مورد آن فکر کنم و راه اندازی را توجیه کنم. با خواندن 20 وبلاگ مختلف فارکس؟ – قبل از زدن دکمه خرید یا فروش، این یا سوال مشابه را از خود بپرسید

نتیجه:

امیدوارم اکنون ایده بهتری در مورد نحوه ایجاد طرح معاملاتی فارکس خود داشته باشید، چگونه می توان آن را ساختار داد و چه نوع اجزایی باید داشته باشد. واقعاً چیز دیگری وجود ندارد که بتوانم بگویم که این تصور را تقویت کند که ایجاد و استفاده از طرح معاملاتی به شما امکان می دهد تا به اهداف خود در بازار خیلی سریعتر از زمانی که ندارید، برسید. شما واقعاً باید در این مورد به من اعتماد کنید و تجارت بدون برنامه معاملاتی را متوقف کنید. شما بدون داشتن یک طرح تجاری مناسب، هیچ کسب و کار دیگری را راه اندازی یا اداره نمی کنید، پس چرا فکر می کنید می توانید بدون داشتن یک طرح تجاری مناسب تجارت موفقی داشته باشید؟

هنگامی که برنامه معاملاتی خود را کنار هم قرار دادید، باید اطمینان حاصل کنید که در هر بار تعامل با بازار از آن استفاده می کنید و از آن پیروی می کنید، این کار برای تقویت عادات معاملاتی مثبت مانند صبر و انضباط کار می کند، و این عادت ها هستند که باعث می شوند پول بیشتری به دست آورید. بلند مدت اگر هنوز به یک استراتژی معاملاتی موثر مانند عمل قیمت برای ایجاد طرح معاملاتی فارکس خود تسلط ندارید، باید دوره معاملاتی فارکس و انجمن اعضای من را بررسی کنید.

برای مشاهده اخبار روز فارکس اینجا کلیک کنید.

بورس و فارکس...
ما را در سایت بورس و فارکس دنبال می کنید

برچسب : ترید, نویسنده : وحید رحمتی vahidrahmati بازدید : 210 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 6:24

بیش از حد معامله شاید شایع ترین اشتباه معامله گری است که معامله گران فارکس مرتکب می شوند. این مقاله به طور کامل معاملات بیش از حد را بررسی می کند و نکات محکمی را ارائه می دهد تا به شما در غلبه بر این مشکل هیجانی بسیار مخرب تجارت کمک کند.

• آیا بیش از حد معامله می کنید؟

بیشتر بدانید:

آموزش بورس

اگر نمی دانید که آیا بیش از حد معامله می کنید، احتمالاً دارید. در واقع، اکثر معامله گرانی که به طور مداوم در بازار کسب درآمد نمی کنند، خواه متوجه شوند یا ندانند، بیش از حد معامله می کنند. مشکل بیش از حد معامله این است که برای معامله گر دشوار است که بداند آیا این کار را انجام می دهد یا خیر، زیرا روش های مختلفی برای "دزدی کردن" شما بدون اینکه شما متوجه شوید وجود دارد.

به عنوان مثال، اگر ابتدا متعهد شده اید که نمودارهای روزانه را یاد بگیرید و تسلط داشته باشید، آیا باز هم متوجه می شوید که بیشتر از اینکه به نمودارهای روزانه نگاه می کنید، به بازه های زمانی پایین تر نگاه می کنید؟ این یک راه بسیار آسان برای شروع معاملات بیش از حد است. معامله گرانی که هنوز در نمودارهای روزانه بر معاملات قیمتی تسلط پیدا نکرده اند، اگر به جای آن روی بازه های زمانی پایین تر تمرکز کنند، احتمالاً بیش از حد معامله می کنند. این به این دلیل است که بازه‌های زمانی پایین‌تر معمولاً مملو از تنظیمات معاملاتی با احتمال کمتر است که اغلب معامله‌گران را وسوسه می‌کند تا موقعیت‌هایی را اتخاذ کنند که اگر روی نمودارهای روزانه تمرکز می‌کردند، در غیر این صورت نمی‌گرفتند.

مثالی دیگر؛ آیا فقط به این دلیل که معامله فعلی شما سود دارد و به نقطه سربه سر رسیده اید وارد معاملات اضافی می شوید؟ آیا تنظیم تجارت اضافی واقعا معتبر بود یا به این دلیل که از اولین موقعیت سودآور خود هیجان زده بودید، از اسلحه پریدید؟

علاوه بر دو موردی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، بسیاری از موقعیت‌های دیگر نیز وجود دارند که معاملات بیش از حد را تشکیل می‌دهند. مشکل اصلی این است که بسیاری از معامله گران به سادگی نمی دانند که در لحظه ای که هستند بیش از حد معامله می کنند. بسیار آسان است که روی یک تنظیم تجاری نه چندان عالی متمرکز شوید و برنامه معاملاتی خود را فراموش کنید و آگاهانه از اینکه آیا بیش از حد معامله می کنید یا خیر، آگاه نباشید.

با توجه به اینکه تشخیص موقعیت‌های هیجان‌انگیز که در بازار اتفاق می‌افتد گاهی اوقات سخت و گاهی اوقات بسیار طاقت‌فرسا است، باید با برنامه‌ریزی برنامه معاملاتی و استراتژی‌های معاملاتی خود در زمانی که از بازار دور هستیم با این دشمن مبارزه کنیم. و نه در هیچ تجارتی…

• بهترین راه برای توقف بیش از حد معامله، قبل از شروع…

پلان همانطور که در بالا بحث کردیم. از آنجایی که زمانی که در حال انجام معامله هستید، درک اینکه در حال معامله بیش از حد هستید، می تواند دشوار باشد، بهتر است با برنامه ریزی استراتژی معاملاتی و برنامه معاملاتی خود از قبل، به سادگی در برابر معاملات بیش از حد حمله کنید.

ما می توانیم تجارت را نوعی جنگ در نظر بگیریم. جنگ اساساً به مکانیسم‌های منطقی یا عینی مغز شما در مقابل مکانیسم‌های مغزی «جنگ یا فرار» یا هیجانی شما خلاصه می‌شود. غلبه بر هزاران سال تکامل مغز انسان بسیار دشوار است ... به خصوص "در لحظه". بهترین راه برای برنده شدن در این جنگ این است که یک برنامه جامع تجارت فارکس تهیه کنید و به آن پایبند باشید... با اشتیاق.

من روی این واقعیت شرط می‌بندم که اگر در حال خواندن این مطلب هستید و برنامه معاملاتی فارکس قابل لمس و عملی ندارید، احتمالاً بیش از حد معامله می‌کنید. اگر می‌خواهید وارد مسیر معاملاتی درست شوید، ایجاد یک برنامه معاملاتی فارکس و پیروی از آن کاملاً ضروری است. همه معامله گران باید این کار را در ابتدا انجام دهند تا عادات معاملاتی مناسب تجارت منطقی و عینی را به جای معاملات احساسی توسعه دهند. معامله در بازارها به طور طبیعی باعث ایجاد احساسات و تجارت هیجانی می شود ... بنابراین اگر عمداً برنامه ای برای مقابله با این واقعیت انجام ندهید، تقریباً مطمئن هستید که بیش از حد معامله می کنید.

برای آشنایی با سرمایه گذاری موفق اینجا کلیک کنید!

• تجارت مانند یک تک تیرانداز…

در مقاله‌ای اخیر درباره اهمیت یادگیری تجارت مانند یک تک تیرانداز بحث کردم. این مفهوم برای غلبه بر مشکل شما در معاملات بیش از حد بسیار مهم است. اگر بیش از حد معامله می کنید، قطعاً مانند یک تک تیرانداز معامله نمی کنید، در عوض مانند یک مسلسل دار با «تیراندازی» به معاملات بسیار بیشتر از آنچه باید ... یا با شلیک به هر چیزی که «احساس می کنید» یک تنظیم تجاری است، معامله می کنید. .

تسلط نداشتن به یک استراتژی معاملاتی اثبات شده و موثر مانند عمل قیمت نیز باعث افزایش معاملات می شود. به عبارت ساده... ما می خواهیم مانند یک تک تیرانداز و نه یک مسلسل انداز معامله کنیم، و اگر نمی دانید استراتژی معاملاتی شما چیست ... و / یا به طور کامل بر آن تسلط ندارید ... هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید با نرخ کافی بالا معامله کنید. مهارت در انتخاب معاملات خود مانند تک تیرانداز. اساساً، اگر دقیقاً ندانید که در بازار به دنبال چه چیزی هستید، در نهایت به خرید و فروش بیش از حد یا تیراندازی به هر چیز کوچکی که شبیه یک معامله است، می‌پردازید.

اگر فعالیت‌های اخیر بازار فارکس را دنبال می‌کنید، مطمئناً می‌دانید که EURUSD اخیراً در حال تثبیت بوده است، در واقع حدود 2 ماه است که در محدوده معاملاتی قرار دارد. من متوجه شدم که معامله گران اغلب در این نوع بازارهای ادغام شده بیش از حد معامله می کنند، زیرا صبر خود را از دست می دهند یا به سادگی نمی دانند چگونه معاملات با احتمال کمتر را به نفع بهترین تنظیمات معاملاتی با قیمت عمل فیلتر کنند.

بیایید نگاهی به نمودار روزانه اخیر EURUSD بیندازیم و تفاوت بین معامله بیش از حد و تجارت مانند یک تک تیرانداز را تجزیه و تحلیل کنیم.

(توضیحات مربوط به هر عدد را در زیر نمودار ببینید)

1. در نقطه یک، دو میله داخلی را می بینیم که از حمایت 1.4050-1.4000 تشکیل شده اند. این راه‌اندازی معتبر بود زیرا سطح پشتیبانی اخیراً در دو نوبت قبلی آزمایش شده بود، و بنابراین راه‌اندازی یک استراتژی داخلی نوار آشکار از یک سطح هم‌آهنگ و یک سناریوی پاداش ریسک خوب را برای ما فراهم کرد.

2. در نقطه دو می‌توانیم یک تنظیم پین بار صعودی را ببینیم که از ناحیه پشتیبانی 1.4050-1.4000 که در بالا ذکر شد تشکیل شده است. این راه‌اندازی معتبر بود زیرا می‌دانستیم که سطح قابل‌توجه است، نوار پین کاملاً مشخص و واضح است، و بار دیگر یک پاداش ریسک خوب ارائه می‌دهد.

3. در نقطه سه می‌توانیم یک استراتژی پین بار نزولی را ببینیم که شکل‌گیری/تعریف خوبی داشت و به نظر می‌رسید که در راستای حرکت رو به پایین اخیر باشد. حال، تفاوت در اینجا این است که سناریوی پاداش ریسک بسیار ضعیف بود زیرا شما دقیقاً به سطح حمایت قابل توجهی که قبلاً ایجاد شده بود نزدیک به 1.4050-1.4000 کوتاه می‌شدید. معامله‌گری که صبور و ماهر است و دارای یک برنامه معاملاتی است، به احتمال زیاد این راه‌اندازی را معامله نمی‌کند، زیرا این امر مستلزم فروش در سطح پشتیبانی اصلی است.

4. در نقطه چهار می‌توانیم پین بار صعودی دیگری را ببینیم که از ناحیه پشتیبانی 1.4050-1.4000 تشکیل شده است. این راه‌اندازی معتبر بود زیرا می‌دانستیم که سطح قابل‌توجه است، نوار پین کاملاً مشخص و واضح است، و بار دیگر یک پاداش ریسک خوب ارائه می‌دهد.

5. در نقطه پنج می توانیم دو پین میله را ببینیم که تشکیل شده اند. این دو پین میله شکل مناسبی داشتند...اما این نمونه خوبی از این واقعیت است که شکل گیری نوار قیمت واقعاً یک تنظیم قیمت نیست مگر اینکه برخی از عوامل تلاقی پشت آن باشد. این میله‌های پین فقط در وسط ناکجاآباد آویزان بودند و هیچ عامل حمایتی پشت سرشان نبود. آنها از هیچ سطح حمایت اصلی پایین نبودند و مقاومت بسیار نزدیک به سربار بود و پتانسیل پاداش ریسک را محدود می کرد. این تنظیمی بود که معامله‌گر ماهر و صبور قیمت عمل به احتمال زیاد از آن عبور می‌کرد.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله بهترین گزینه های سرمایه گذاری مراجعه کنید.

قرارگیری بیش از حد در معرض بیماری…

راه دیگری که بسیاری از معامله گران به معامله بیش از حد منجر می شوند، قرار گرفتن بیش از حد در معرض جفت ارزهای مرتبط فارکس است. به عنوان مثال، معامله EURUSD و GBPUSD اساساً مانند گرفتن دو موقعیت تقریباً یکسان است زیرا این جفت ها بسیار همبسته هستند و به روشی مشابه حرکت می کنند. بنابراین، شما باید از این موضوع آگاه باشید و مطمئن شوید که موقعیت خود را دو برابر نمی کنید. حتی اگر دو راه‌اندازی معتبر و باکیفیت در هر دو جفت وجود داشته باشد، شما هر دو را نمی‌پذیرید، از مهارت‌های معامله گر قیمت اختیاری خود برای انتخاب بهتر از بین دو راه‌اندازی استفاده می‌کنید و به آن یکی می‌پیوندید.

این نقطه از مبادله بیش از حد با مبادله چندین جفت ارز در یک زمان، این نکته را نیز نشان می دهد که معامله بیش از حد اساساً همان اهرم بیش از حد حساب معاملاتی شما است. برخی از معامله‌گران با گرفتن موقعیت‌های متعدد که در حال متنوع کردن یا پخش ریسک خود هستند، غرق فکر می‌شوند، اما در واقع بیشتر اوقات آنها فقط با گرفتن یک موقعیت بزرگتر که در بین چندین جفت پخش می‌شود، ریسک را اضافه می‌کنند. شما باید بیش از حد معامله را به عنوان دو خطای هیجانی در یک معامله ببینید. بیش از حد معامله و اهرم بیش از حد، زیرا با معامله بیش از حد، پول زیادی را نیز به خطر می اندازید.

• کمتر IS بیشتر…

کمتر بیشتر است اگر واقعاً می‌خواهید معامله بیش از حد را متوقف کنید، باید بدانید که کمتر در فارکس بیشتر است. متأسفانه، بسیاری از معامله‌گران Fx با نگرش مخالف وارد بازار می‌شوند. بیشتر بهتر است. معامله گران مشتاق تمایل دارند فکر کنند که معاملات بیشتر بهتر است، اندیکاتورهای بیشتر بهتر است، تجزیه و تحلیل بیشتر بهتر است، ساعت های بیشتر جلوی کامپیوتر بهتر است، و غیره. با این حال، قطعا اینطور نیست و اگر می خواهید باید این را درک کنید برای توقف بیش از حد معامله …

صرف زمان بیش از حد در مقابل نمودارهای شما باعث می شود که معامله بیش از حد انجام شود زیرا شما مقدار تقریباً نامحدود متغیرهای مرتبط با بازار را بیش از حد تجزیه و تحلیل خواهید کرد و در نهایت سیگنال هایی را که در واقع وجود ندارند را "تجلی می دهید". یاد بگیرید که استراتژی‌های پایان روز را «تنظیم و فراموش کنید» و تجارت کنید، اگر بتوانید این کار را انجام دهید، شانس خود را برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر مزمن بیش از حد کاهش می‌دهید. به یاد داشته باشید، تجزیه و تحلیل بیش از حد منجر به معامله بیش از حد می شود.

بدیهی است که در ابتدای حرفه تجارت خود باید زمان بیشتری را با بازارها بگذرانید زیرا باید استراتژی خود را یاد بگیرید و به آن تسلط پیدا کنید، اما وقتی این کار انجام شد، واقعاً هیچ فایده ای ندارد که جلوی رایانه خود بنشینید. ساعت‌ها تلاش می‌کنید تا بفهمید قرار است چه اتفاقی بیفتد... چون نمی‌توانید آن را بفهمید، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که بر استراتژی فارکس خود تسلط داشته باشید، یک برنامه و روال در اطراف آن ایجاد کنید و آن را با نظم دنبال کنید.

همچنین، بسیاری از معامله گران سعی می کنند 15 الگوی معاملاتی مختلف یا تنظیمات مختلف را معامله کنند یا چه کسی می داند چه چیز دیگری. استراتژی‌های اقدام قیمتی من مؤثر و در عین حال مختصر هستند. تنظیمات من بسیاری از الگوهای شمعدانی زائد را به تعداد انگشت شماری از استراتژی‌های عمل قیمت قدرتمند متراکم می‌کند که یادگیری و تجارت آسان است. اگر به هر کتاب شمعدانی نگاه کنید به زودی متوجه خواهید شد که بسیاری از الگوها بسیار شبیه به هم هستند و این امر باعث سردرگمی معامله گران می شود، من این مشکل را با روشی که عمل قیمت را آموزش می دهم از بین برده ام. این کمک می کند تا با تمرکز توجه خود به مجموعه ای از استراتژی های معاملاتی دقیق تر، به جای اینکه تمرکز خود را در یک طیف بسیار گسترده پخش کنید، فرکانس تجارت / بیش از حد معامله را حذف کنید.

• شما می توانید خودتان را کنترل کنید، نه بازار را…

به زبان ساده؛ معامله گران بیش از حد در حال تلاش برای کنترل بازار هستند ... شما باید صادقانه متوقف شوید و از خود بپرسید که آیا فکر می کنید سعی می کنید بازار را کنترل کنید؟ هنگامی که متوجه شدید و کاملاً پذیرفتید که واقعاً هیچ کنترلی بر بازار ندارید، شروع به تفکر متفاوت خواهید کرد زیرا متوجه خواهید شد که باید بر یک لبه معاملاتی تسلط داشته باشید ... و سپس فقط زمانی باید معامله کنید که بازار مزیت شما را به شما نشان دهد. برای یادگیری یک مزیت تجاری موثر، دوره معاملاتی فارکس من را با قیمت گذاری بررسی کنید. یاد بگیرید به جای بازار، خودتان را کنترل کنید...اگر می‌خواهید معامله بیش از حد را متوقف کنید.

برای آشنایی با بهترین بازار سرمایه گذاری اینجا کلیک کنید.

بورس و فارکس...
ما را در سایت بورس و فارکس دنبال می کنید

برچسب : فارکس, نویسنده : وحید رحمتی vahidrahmati بازدید : 243 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 4:24

اکثر معامله گران خرده فروشی فارکس که به سطح معاملات تمام وقت یا حرفه ای می رسند، روال روزانه دارند که احتمالاً با آنچه اکثر معامله گران آماتور تصور می کنند بسیار متفاوت است. در واقعیت، بیشتر معامله‌گران حرفه‌ای بسیار کمتر از آنچه که اکثر افراد ممکن است به آن مشکوک باشند، با بازار تعامل دارند، و این به ویژه در مورد معامله‌گران حرفه‌ای که مانند من اقدام به معامله قیمت در نمودارهای روزانه و چهار ساعته می‌کنند، صادق است.

حتما بخوانید:

https://amoozesh-boors.com/fa/article/best-brokerages

من می خواهم شما را از طریق یک روال معمول روزانه یک معامله گر حرفه ای قیمت فارکس به یک سفر ببرم. ممکن است از برخی از مطالبی که در مقاله امروز خواندید شگفت زده شوید. نکته این است که بینشی در مورد اینکه تجارت تمام وقت چیست به شما ارائه دهیم. این بینش تصویر واضح تری از چیزهایی که باید در روال معاملاتی فعلی خود تغییر دهید یا انجام دهید تا به شما کمک کند تا به یک معامله گر حرفه ای تبدیل شوید، به شما می دهد.

• شروع خوبی برای روز معاملاتی داشته باشید.

یک معامله گر حرفه ای می داند که قرار گرفتن در شرایط ذهنی عالی برای پایبندی به یک برنامه معاملاتی فارکس و برای تجزیه و تحلیل نمودارها با طرز فکر صحیح بسیار مهم است. از آنجایی که ذهن و بدن ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و تأثیر زیادی روی یکدیگر دارند، اگر می‌خواهید ذهن شما نیز در اوج باشد، لازم است مطمئن شوید که بدن شما در اوج قرار دارد.

بنابراین، معامله‌گر حرفه‌ای هر روز معاملاتی خود را با یک صبحانه سالم شروع می‌کند، در یک ساعت اولیه خوب از خواب بیدار می‌شود تا روز از بین نرود، و به‌طوری‌که روال معاملاتی آنها هر روز به طور مداوم آغاز شود. معامله گران حرفه ای با تجارت به عنوان یک تجارت برخورد می کنند، زیرا این همان چیزی است که هست. آنها به طور تصادفی معامله نمی کنند یا چیزی را به شانس واگذار نمی کنند.

بخش مهم دیگر از برنامه روزانه هر معامله گر حرفه ای ورزش است. ما بعداً در مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت، اما در حال حاضر مهم است که توجه داشته باشیم که برخی از معامله گران حرفه ای اول صبح ورزش می کنند. ورزش قبل از انجام هر کار دیگری در روز راهی عالی برای جریان دادن اکسیژن به مغز شما و ایجاد احساس خوبی در بدن برای فعالیت های روز است. اگر می خواهید مغز سالمی داشته باشید باید بدن خود را ورزش دهید، مطالعات نشان می دهد افرادی که به طور منظم ورزش می کنند نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند فعالیت مغزی کارآمدتر و موثرتری دارند. به یاد داشته باشید، ذهن و بدن به هم مرتبط هستند، بنابراین آنچه با بدن خود انجام می دهید و با بدن خود انجام می دهید مستقیماً بر ذهن و طرز فکر شما تأثیر می گذارد.

بیشتر بدانید:

کارگزاری فارکس

بازارها را بررسی کنید.

معامله گران حرفه ای پس از شروع روز معاملاتی روی پای راست با ورزش (اگر صبح ورزش کنند) و خوردن یک صبحانه سالم، توجه خود را به بازارها معطوف می کنند.

اولین کاری که هر معامله گر حرفه ای هنگام تعامل هر روز با بازار انجام می دهد این است که معاملات باز روز قبل را بررسی کند. بسته به اتفاقی که یک شبه رخ داده است، یک معامله گر حرفه ای باید حد ضرر را در هر موقعیت باز تنظیم کند، مجله معاملاتی خود را به روز کند یا شاید هیچ کاری انجام ندهد. اگر برنامه از پیش تعیین‌شده دنبال کردن توقف‌ها در یک موقعیت باز بود، یک معامله‌گر حرفه‌ای وقت می‌گذارد تا منطقی‌ترین مکان را برای دنبال کردن توقف‌های خود پیدا کند، با این فرض که موقعیت به نفع او حرکت کرده است. اگر هر معامله ای در طول شب بسته شده باشد و به سطح هدف یا توقف ضرر رسیده باشد، یک معامله گر حرفه ای فارکس برای منعکس کردن این تغییرات، مجله / صفحه گسترده معاملات خود را به روز می کند. این اقدام ایجاد و به‌روزرسانی یک مجله معاملاتی بسیار مهم است، این چیزی است که به شما کمک می‌کند تا شما را پاسخگو نگه دارید و قطعاً این چیزی است که معامله‌گران حرفه‌ای را از آماتورها جدا می‌کند. معامله‌گران حرفه‌ای همیشه راهی برای حفظ سابقه دارند، مهم است که نتایج معاملات خود را در طول زمان ببینید، زیرا معامله‌گران حرفه‌ای می‌دانند که موفقیت معاملات در طول یک سری معاملات طولانی اندازه‌گیری می‌شود نه فقط چند هفته از نتایج معاملات.

تا آنجا که بهترین زمان برای معامله در فارکس است، واقعاً آنقدر که اکثر معامله گران آماتور فکر می کنند، تفاوتی ایجاد نمی کند. مهمتر از آن، باید هدفتان این باشد که هر روز دو یا سه زمان از پیش تعریف شده بازارها را بررسی کنید تا به یک روال تبدیل شود و به احتمال زیاد با تجارت مانند یک تجارت رفتار کنید. معامله گران حرفه ای به احتمال زیاد بازارها را صبح، پس از روال صبحگاهی که در بخش بالا توضیح داده شد، بررسی می کنند، و سپس در پایان معاملات نیویورک یا اروپا، که هر جلسه ای که بسته می شود اولین جلسه برای آنها باشد.

• معامله گران حرفه ای نمودارهای خود را چگونه تجزیه و تحلیل می کنند؟

هنگامی که یک معامله گر حرفه ای فارکس نمودارهای خود را تجزیه و تحلیل می کند، دقیقاً می داند که به دنبال چه چیزی است. این به این دلیل است که آنها یاد گرفته‌اند که در یک زمان بر یک استراتژی معاملاتی فارکس تسلط داشته باشند و پس از تسلط کامل بر استراتژی معاملاتی خود، نیازی به حدس زدن یا صرف ساعت‌ها خیره شدن به نمودارهای خود ندارند. توانایی دانستن دقیق آنچه در بازارها به دنبال آن هستید به شما این امکان را می دهد که حداقل زمان را صرف بررسی بازارها و تجزیه و تحلیل نمودارها کنید.

معامله گر حرفه ای سبدی کوچک از بازارها را معامله می کند، آنها با جفت ارزهای مورد علاقه خود و تنظیماتی که به دنبال آن هستند بسیار آشنا هستند و این باعث می شود تحلیل بسیار کارآمدتر و موثرتری از بازارها انجام شود. هنگامی که یک معامله گر حرفه ای نمودارهای خود را بررسی می کند، آنها به دنبال مزیت خود در بازار هستند، اگر لبه آنها وجود داشته باشد و با پارامترهای پاداش ریسک آنها مطابقت داشته باشد، وارد معامله شده و تا زمان تحلیل بازار برنامه ریزی شده بعدی کنار می روند. معامله گران حرفه ای همچنین مجلات تجاری خود را پس از ورود به یک تجارت جدید به روز می کنند. هر بار که یک معامله خارج می شود یا وارد می شود، مهم است که ژورنال معاملاتی خود را به روز کنید.

بیشتر بدانید:

https://www.bankrate.com/investing/best-online-brokers-for-beginners/

نکته کلیدی در اینجا این است که معامله گران حرفه ای زمان های معاملاتی را اختصاص داده اند، آنها بر استراتژی معاملاتی خود تسلط دارند و می دانند بهترین جفت ارز برای معامله چیست. این به آنها اجازه می دهد تا یک روال معاملاتی تعریف شده داشته باشند که در آن هیچ چیز به شانس واگذار نمی شود. معامله گران حرفه ای همچنین ارزش مجموعه را می دانند و استراتژی معاملات فارکس را فراموش می کنند. آنها به محض ورود به معاملات خود در تجارت خود دخالت نمی کنند و بی دلیل آنجا نمی نشینند و به آنها خیره می شوند. معامله گر حرفه ای زمان بسیار کمتری را نسبت به آنچه اکثر آماتورها فکر می کنند برای تعامل با بازار صرف می کند، این به این دلیل است که اگر می دانید در بازار به دنبال چه چیزی هستید و معاملات فارکس مشخصی دارید، دلیلی وجود ندارد که ساعت ها به نمودارهای خود خیره شوید. روال

• معامله گران حرفه ای از بازارها مرخصی می گیرند.

take-time-off-300x294 معامله گران حرفه ای ارزش حذف خود را از بازارها می دانند. یکی از سخت ترین چیزهایی که برای معامله گران تازه کار پذیرفتن آن است این است که اغلب کارهایی است که در بازار انجام نمی دهید که تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت شماست. این ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما واقعیت این است که وقتی دقیقاً بدانید در بازارها به دنبال چه چیزی هستید، زیرا واقعاً بر لبه معاملاتی خود تسلط دارید، صرف زمان زیادی برای تجزیه و تحلیل نمودارهای خود ارزشی ندارد. . در واقع، اکثر معامله گران بیشتر از هر چیز دیگری به حساب های تجاری خود از معاملات بیش از حد و تجزیه و تحلیل بیش از حد آسیب می رسانند.

معامله‌گران حرفه‌ای می‌دانند که پس از هر معامله زنده، چه برنده یا بازنده، بهترین کار این است که خود را برای مدتی از بازار حذف کنند. ما معمولاً بلافاصله پس از بسته شدن یک معامله، چه برنده یا ببازد، احساساتی‌تر هستیم. بنابراین، ساده ترین راه برای جلوگیری از اشتباهات هیجانی معاملاتی این است که به سادگی بعد از معامله، کار دیگری انجام دهید. خودت را حذف کن داشتن سرگرمی ها و اهداف خارج از تجارت مهم است. تجارت نباید تمرکز زندگی شما باشد. یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های تجارت حرفه‌ای این است که می‌تواند آزادی را فراهم کند و به ما زمان بیشتری برای زندگی کردن بدهد. بنابراین تصور عجیبی است که بسیاری از معامله گران آماتور هر دقیقه رایگان خود را صرف خیره شدن به نمودارهای خود یا خواندن اخبار اقتصادی می کنند. همانطور که قبلاً گفتیم، هنگامی که بر استراتژی معاملاتی خود مسلط شدید، صرف زمان زیادی برای تعامل با بازار بیشتر از اینکه به شما کمک کند به شما آسیب می رساند.

معامله‌گران حرفه‌ای تمام شب را بیدار نمی‌نشینند و با خیره شدن به نمودارها و تماشای تک تک تیک‌های بازار، چشمان خود را بسوزانند. داشتن یک استراحت خوب شبانه برای موفقیت در تجارت طولانی مدت بسیار مهم است. اگر فقط یک چیز را از این مقاله حذف کنید، باید این باشد: پس از اینکه هر روز بازارها را بررسی کردید و معاملات خود را وارد یا تنظیم کردید، باید حداقل 4 تا 8 ساعت کار دیگری انجام دهید. به باشگاه بروید، یک کلاس شرکت کنید، با چند دوست ملاقات کنید، هر کاری که انجام می دهید، آنجا ننشینید و به تجارت خود فکر نکنید و فکر کنید که این به نوعی به شانس شما برای کسب درآمد کمک می کند. معامله‌گران حرفه‌ای هر روز حداقل زمان خود را صرف تعامل با بازارها می‌کنند، آنها می‌دانند که بازارها فقط یک ابزار هستند، از این ابزار یا می‌توان برای بهبود زندگی خود استفاده کرد یا می‌تواند با گرفتن پول از آنها استفاده کند. هنگامی که سعی می کنید با درهم ریختن معاملات خود و خیره شدن ساعت ها به آنها بازار را کنترل کنید، مورد استفاده بازار قرار می گیرید. یاد بگیرید از بازار مانند حرفه ای ها استفاده کنید و زندگی خود را بگذرانید، بر استراتژی های معاملاتی پرایس اکشن که من آموزش می دهم مسلط شوید و یاد بگیرید که خودتان را کنترل کنید، این سریع ترین راه برای موفقیت در معاملات فارکس است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید!

بورس و فارکس...
ما را در سایت بورس و فارکس دنبال می کنید

برچسب : ترید, فارکس, نویسنده : وحید رحمتی vahidrahmati بازدید : 97 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 3:45